środa, 15 sierpnia 2018

"Marionetka" Amo Jones

Tytuł: "Marionetka"
Autor: Amo Jones
Cykl: Elite King's Club (tom 2)
Wydawnictwo: Wydawnictwo Kobiece


Madison Montgomery musi uciekać. Została zdradzona, upokorzona i poznała sekrety chłopaków z Elite Kings Club. Zostało jej bardzo mało czasu. Jeden zły krok, jedna zła decyzja mogą sprawić, że dziewczyna zniknie na zawsze.

Pomoc przychodzi z niespodziewanej strony. Madison zdobywa fałszywe dokumenty i szybko opuszcza kraj. W ucieczce towarzyszy jej najlepsza przyjaciółka, która też nie ma nic do stracenia. Dziewczyny będą szukały bezpiecznego miejsca jak najdalej od „Królów”, a w szczególności od jednego z nich.

Od tej chwili Madison będzie musiała uważać i stale oglądać się za siebie. Jednak czy podróż na koniec świata wystarczy? Jak długo będzie ignorować uczucie, które zrodziło się do bardzo złego chłopaka?

„Teraz jestem tylko zepsutą zabaweczką, nie da się mnie naprawić”

 Druga część Srebrnego Łabędzia jest utrzymana w równie elektryzującym , nasiąkniętym tajemnicą i mrokiem klimacie.
Madison odkryła brudne sekrty Królów przez co teraz jest w niebezpieczeństwie. W pośpiechu pakuje walizki i wylatuje do Nowej Zelandii. Towarzyszką ucieczki jest jej przyjaciółka Tatum. Tylko czy dziewczyna może czuć się bezpiecznie? Czy ucieknie przed przeznaczeniem? Madison jest pionkiem w tej sekretnej i niemoralnej grze - grze, w której jej strach i krew są najwyżej punktowane. Fabuła w drugim tomie jest jeszcze bardziej podkręcona i niebezpieczna. Czytelnik zostanie nakarmiony różnymi emocjami, napięciem i szybką akcją. Nie będzie mu dane jednak zakosztować wszystkich odpowiedzi, na dodatek zrodzą się nowe, otwarte kwestie, o których usłyszymy już niebawem w ostatnim tomie z perspektywy Madison oraz Bishopa." Marionetka " to tytuł idealnie odzwierciedlający to kim stała się pod ciągłym nadzorem Elity - główna bohaterka. Jest kukłą w rękach Królów, jest ich ulubioną zabawką, nad którą mają pełną kontrolę. Popsutą zabawką, na którą tak na dobrą sprawę chętnie przystała. Jej życie to wielka plansza, a partię rozgrywa wciąż - nie mający skrupułów i zahamowań Bishop oraz reszta Chłopców z Elite King's Club. Ten sam zwierzęcy Bishop którego Madison jednocześnie nienawidzi i pragnie. 
Książki te są bardzo specyficzne - bohaterzy są zdemoralizowani, brutalni i bezwzględni. Nie można ich lubić, przy czym jak zahipnotyzowani będziemy śledzić ich kroki. 
Powieści te, mają jednak w sobie coś niezwykle oryginalnego i może nie są idealne to jednak mocno mnie do nich ciągnie. A czytając zatracam się w nich całkowicie!



"- Jesteś na miejscu.
- Czyli gdzie?
- W piekle."

Druga część "Srebrnego Łabędzia" jest również mroczna i tajemnicza co pierwsza część. Byłam taka podekscytowana tymi książkami, a teraz nie wiem co mam o nich myśleć. Ok.. Czytając część pierwszą w głowie rodziło mi się wiele pytań na które brak było jakiejkolwiek odpowiedzi. Miałam nadzieje, że chociaż część wyjaśnień znajdę czytając "Marionetkę", ale niestety tutaj też autorka nie wiele wyjaśnia. Fabuła jest mroczna i jak już pisałam bardzo tajemnicza. Jeżeli chcesz znaleźć odpowiedź i wyjaśnienie tej calej sytuacji musisz czekać na 3 część tej historii. Jestem troszkę zawiedziona tym wszystkim. Mam wrażenie, że to ja jestem tą tytułową "Marionetką", a autorka pociąga za sznurki... Nie mniej jednak polecam tą serię dla osób, które lubią takie zaplątanie i tyle nie pewności.Kiss ❤

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz